niedziela, 2 sierpnia 2015

"I'm in home."

Witam wszystkich!:)

Jest to mój pierwszy post, więc liczę na waszą wyrozumiałość, jeżeli znajdzie się jakiś błąd, jakieś niepoprawnie złożone zdanie:) 


UFF..! Przełamałam się, zdeterminowałam i w końcu założyłam bloga! Jestem bardzo szczęśliwa,bo od dawna się do tego zbierałam. Jednak zawsze w głowie miałam myśli.. A CO JAK NIE SPODOBA SIĘ INNYM, TO CO PISZĘ ? A CO JEŚLI NIE ZNAJDZIESZ CZASU NA TO WSZYSTKO? Ale teraz jestem tu i teraz, i nigdzie się nie wybieram. Co do czasu.. będę starała wkładać go w bloga jak najwięcej, ale nie obiecuję, iż zawsze posty będą dodawane regularnie :) Dobra, koniec z tłumaczeniem się. Z grzeczności warto się przedstawić. 

Zatem:   ~Nazywam się Beata Szulejko.
           ~Mam 16 lat, które skończyłam 7 kwietnia.
           ~Od września b.r zaczynam naukę w kowarskim liceum                          im.Stanisława Lema w Kowarach :)

           ~Mieszkam w Kowarach - małym miasteczku, które                         znajduje się u podnóży gór - Sudetów.


Więcej dowiecie się o mnie po wpisach, które będę publikowała na moim blogu: Piece For You... :) 
Skąd nazwa i jakie jest jej racjonalne wytłumaczenie - już nie długo, będzie o tym osobny post :) 
Często na moim profilu znajdziecie wpisy dotyczące filmów, które będę oceniała i polecała, jeżeli będą tego godne :) Wy także możecie mi polecać filmy, które w jakiś sposób Was urzekły. Piszcie o nich w komentarzach albo wysyłajcie na e-maila: 
pieceforyou@onet.pl.

Mam nadzieję, że polubicie to, o czym będę pisać i zaobserwujecie mnie, śledząc moje postępy w blogosferze :)


+ Dołączam logo mojego bloga :)



         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz