niedziela, 2 sierpnia 2015

"Small artist."



W każdym nas drzemie artysta... Każdy z nas czasem chce zrobić coś swojego, coś, czym będzie mógł się pochwalić, coś z czego będzie dumny :) Ostatnio naszła mnie taka ochota. W moim przypadku miała być to piosenka, która będzie opowiadała o mnie, o tym co się dzieje w moim życiu, no ale wyszedł... wiersz :) Jest on całkowicie o mnie - w 100% . Lubię do niego wracać, kiedy jest mi ciężko. Wysłałam go moim znajomym i powiedzieli, że jest bardzo dobry :) Teraz chcę podzielić się nim z Wami i poczytać Wasze opinie, które możecie zostawiać w komentarzach. 



DWIE STRONY 


Zamknij powieki znużone smutkiem codzienności.
Pozwól ponieść się marzeniom, pomyśl o nim.
Miłość? Kto wie, czym jest i czym była? 
Czy warta była tamta chwila...
Powieki już zamknięte, świat
jakiś piękniejszy...
Smutek? Czymże jest teraz! 
Tak mogę kroczyć przez te 
szare życie, zamykając oczy zapomnieć choć na trochę. 
To, co było już nie wróci... 
Któż to mówi, ja mam wspomnienia...

Najlepszą pamiątkę...



Nie chcę, aby post wyszedł długi, więc zakończę go akcentem mojego zdjęcia z ostatniej sesji ( zdjęcie u góry). Zatem dziękuję, tym którzy przeczytali wiersz i liczę na Waszą opinię w komentarzach :) 



Have a nice day! :)) 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz